REKLAMA
Download sekce
Informace o sekci Žádost o přístup
Anketa
O jaký motorák v H0 máte zájem?
M131
M240
M262 - I.série
M262 - III.série
M296

Celkem 34928 hlasů
E-mailový zpravodaj

Informace o novinkách a akcích na Váš e-mail.

Jsme na Facebooku
Motorový vůz M296.1009 ČSD (H0)
Cena s DPH:5 690 Kč
Výrobce:MTB Model
Kat. číslo:MTB204
Dostupnost: Obvykle do 3 týdnů
Záruční doba:2 roky

e-mail Poslat na e-mail
e-mail Verze pro tisk
e-mail Porovnat zboží

Motorový vůz M296.1009 ČSD (H0) - Popis

Motorový vůz M296.1009 ČSD. Velmi dobré jízdní vlastnosti. Vůz projede poloměry R380mm bez problémů. Osvětlený interier, kabiny (DCC), samostatně ovládaný reflektor a koncové osvětleni (DCC). Digitální rozhraní PluX22. Přiloženy záslepky na plný pluh. Sběr proudu z obou podvozků.

Pokud budete chtít model ozvučit napište to do poznámky.

Motorový vůz M296.1009 ČSD (H0) - Parametry

Uvedení na trh (?):již v prodeji
Modelové měřítko (?):H0 (1:87)
Modelová epocha (?):IV - V (1969 - 2005)
Železniční správa (?):ČSD
Motor (?):3-pólový, setrvačník
DCC (?):příprava, rozhraní Plux-22 (22-pin)
Zvuk (?):ne
Kouřový generátor (?):ne
Osvětlení (?):ano, podle směru (červená/bílá/interier)
Uchycení spřáhel (?):kulisy dle NEM
Hnané dvojkolí (?):2x
Bandáže (?):--
Délka přes nárazníky (?):282mm
Minimální rádius (?):380mm

Motorový vůz M296.1009 ČSD (H0) - Galerie

Motorový vůz M296.1009 ČSD (H0) - Dotaz na prodavače

Motorový vůz M296.1009 ČSD (H0) - Komentáře

M 296.1

Autor: burget.milan (burget.milan Zavináč seznam Tečka cz)
Vloženo: 05.11.2017, 10:38
Konečně "Český motorák" ? No dobře.Ale proč zrovna taková velká "potvora"? Není mnoho modelářů,kteří mají doma tak velké kolejiště,aby tam mohli provozovat třeba "Vindobonu". Model hodnotím,jako celkem pěkný,ale je stavěný hlavně na různé módní efekty a to na úkor věrnosti vůči originálu.Nechápu na př,jaký má smysl osvětlení stanoviště strojvedoucího,když je tak uboze vybaveno.Osvětlení oddílu se sedadly z "masově červeného " plastu a jejich spojovacími pásky je také spíše trapné.Za tohle 6000 Kč nedám. Většina modelářů by jistě více uvítala M 262,0,M 240.0,nebo i "Hurvínka".
Odpovědět

RE: M 296.1

Autor: Jirka
Vloženo: 07.11.2017, 17:32
Co by uvítala většina se nemusíš domýšlet. Je to v anketě hned vedle této diskuze.
Odpovědět

M 296

Autor: Miroslav Žaža (Mir.zaza Zavináč email Tečka cz)
Vloženo: 05.11.2017, 14:57
Souhlasím s předchozím příspěvkem, také si myslím ,že mnohem vhodnější by byl M 262 nebo M 240. Nevím proč se MTB vyžívá v těch velkých modelech jako je tento anebo 181. Pro malebné krajinky na kolejištích jsou vhodnější menší modely.
Odpovědět

RE: M 296

Autor: L.j. (Pavilion Zavináč seznam Tečka cz)
Vloženo: 05.11.2017, 15:09
Panove, ja se napriklad na tento vyrobek strasne tesim. Tedy nechapu Vas problem. Proste nekdo vytobi typicky ceskou masinu a stejne se nezavdeci. Tak ji nekupujte. Ja a urcite plno dalsich budeme nadseni. Ceske kritice a vecne nespokojenosti se vsim - zdar soudruzi.
Odpovědět

RE: RE: M 296

Autor: Miroslav Žaža (Mir.zaza Zavináč email Tečka cz)
Vloženo: 05.11.2017, 22:16
My nepatříme do tvé strany.
Odpovědět

RE: RE: RE: M 296

Autor: L.j. (Pavilion Zavináč seznam Tečka cz)
Vloženo: 05.11.2017, 23:58
Jeste to tak..... MTB si vazim, ze se snazi vyjit modelarum vstric. Ale nekterym se proste zavdecit neda..... tak si vyrobte sam. Ale nekritizujte a budte rad, ze nekdo tady vyrabi kvalitni a pekne modely csd/cd.
Odpovědět

RE: RE: RE: RE: M 296

Autor: Miroslav Žaža (Mir.zaza Zavináč email Tečka cz)
Vloženo: 06.11.2017, 00:54
Na kritiku má právo každý, ale tady o kritiku ani nešlo, jen jsem nesdílel Vaše nadšení.Model M 296 už dávno mám i s přípojnými vozy včetně restauračního.Když každý kdo nesdílí Vaše nadšení je soudruh a ten kdo nesdílí Váš názor je už zřejmě stalinista. Tak kolem sebe musíte mít hotovou VŘSR.
Odpovědět

M 296

Autor: Lada (sipek.ladik Zavináč seznam Tečka cz)
Vloženo: 05.11.2017, 15:45
Já se také chystám zakoupit.
Odpovědět

M296

Autor: rostik (rostik.v Zavináč seznam Tečka cz)
Vloženo: 05.11.2017, 18:19
Nebyla by možná patina? Na Baice byla pěkná.
Odpovědět

M 296

Autor: Milan fara (milanfara Zavináč centrum Tečka cz)
Vloženo: 05.11.2017, 18:56
Já jsem rád za firmu MTB,protože mohou konečně jezdit po mém kolejišti české lokomotivy.Vy už jste zapomněli co se nám tam prohánělo za řady. Myslím že u MTB předběhli dobu s PLUX 22.Já myslím,že je fajn si ovládat všechna světla zvlášť.Nebo se Vám líbí jezdit s vlakem na který svítí koncovky s lokomotivy ?
Odpovědět

Ozvučení modelu

Autor: vysocina (ivosk2 Zavináč quick Tečka cz)
Vloženo: 05.11.2017, 19:03
Od koho bude použit projekt na ozvučení modelu a jakého výrobce bude dekodér? Esu - Zimo ??
Odpovědět

Vozy!!!

Autor: Honza
Vloženo: 05.11.2017, 20:43
Model je krásný, má ale zatím jeden obrovský nedostatek - vlečný vůz. Já osobně budu čekat na ČD verzi. Pokud by ale ani tehdy nepadlo alespoň výhledově rozhodnutí o přípojných vozech asi bych si koupi rozmyslel. Je to jako prohánět parní lokomotivu bez tendru.
Odpovědět

RE: Vozy!!!

Autor:
Vloženo: 18.11.2017, 10:19
Přesně tak, jenže některým lidem to nevysvětlíte. Ono prohánět si sólo M296.1 na koberci na oválu s 380mm oblouky má pro mnohé nadšence také své kouzlo. Hlavně že mají konečně český "model". Kam ten svět spěje ...
Odpovědět

M 296.1

Autor: burget.milan (burget.milan Zavináč seznam Tečka cz)
Vloženo: 06.11.2017, 12:49
Chápu mladší modeláře,pro které je M262.0,M240.0 nebo dokonce M131.1 už "dobou kamennou". M296.1 třeba jenom s jedním přípojným vozem už má délku cca60cm.Naši výrobci by na tuhle skutečnost měli pomyslet,než se pustí do přípravy výroby modelu.Lákavé dlouhé rychlíky si prostě na svémm kolejišti může dovolit provozovat jen málokdo.Na menším kolejišti takový rychlík prostě vypadá trapně.Také bohužel sleduji,že na modelech jsou často více oceňovány různé světelné,případně zvukové efekty,než snaha o historickou věrnost modelu a kvalitu.Že ta 296.1 projíždí oblouk o poloměru 380mm je sice pěkné,ale vypadá v takovém oblouku hrozně.Z modelářství se stává stále více pouhé hraní,bez snahy ztvárnit nějaké historické období našich železnic,kdy ještě nebyly jenom dlouhé rychlíkové vagony a moderní elektrické lokomotivy.Sleduji tento nedobrý vývoj,kde komerce vítězí nad modelařinou už léta.Zabývám se totiž železničním modelářstvím a stavbou modelů už cca od r.1965.
Odpovědět

RE: M 296.1

Autor: Jirka
Vloženo: 07.11.2017, 14:58
Já řeším právě opačný problém. Rád bych měl na kolejišti kompletní 6-ti vozovou Vindobonu, ale ne v této, pro tohoto výrobce typické, nekvalitě. Raději si počkám na konkurenci, která má v brzké době rovněž s tímto motorákem vyjet.
Odpovědět

RE: RE: M 296.1

Autor: Roman Srp (Romanero.srp Zavináč gmail Tečka com)
Vloženo: 07.11.2017, 19:46
Akorát mám obavu z ceny, když za tohle v ceně bezmála 6 tisíc jsou lidi ochotní urvat ruce.. tak kolik si může říct výrobce, který si bude vědom kvalitativního pokroku.
Odpovědět

RE: RE: RE: M 296.1

Autor: Jirka
Vloženo: 08.11.2017, 07:33
Cena vždy nemusí být úměrná kvalitě. Např.model Vectrona 383 ČD Cargo od Roco v nabídce o řádek výše je nesrovnatelně kvalitnější za nižší cenu. To jenom MTB klasicky zkouší, co ještě český modelář zkousne.
Odpovědět

RE: RE: M 296.1

Autor: Radek Jakša (r.jaksa Zavináč centrum Tečka cz)
Vloženo: 10.11.2017, 08:01
A který další výrobce bude tento typ vyrábět?
Odpovědět

RE: RE: M 296.1

Autor: Radek Jakša (r.jaksa Zavináč centrum Tečka cz)
Vloženo: 10.11.2017, 08:01
A který další výrobce bude tento typ vyrábět?
Odpovědět

M 296.1009

Autor: Milan Mikeš (up.challenger Zavináč seznam Tečka cz)
Vloženo: 06.11.2017, 13:46
Dobrý den, plně sdílím názor pana Burgeta. K tomu bych ještě rád dodal, že viditelný (i když zapouzdřený) pohon, navíc třípólovým motorem, je v dnešní době opravdu "out of Time". Spodek modelu navíc hyzdí dobře patrné propadliny plastu. Nedbalé zamaskování při lakování modelu je na čele rovněž znatelné. Bohužel. Pokud jde o kritiku nedbalé práce a nedodělků, kdo jiný to má udělat, když ne my, zákazníci? Objektivní recenze českých modelů v odborném tisku u nás prakticky neexistují. Na rozdíl například od německých časopisů, jejichž redakce modely důkladně otestují a přeměří, aby je posléze patřičně zhodnotily. Nejeden zákazník je takto ušetřen zklamání - přečte si recenzi, posoudí vzhled modelu na snímcích a rozhodne se, zdali koupí daný model nebo model od konkurence. Nám zbývají diskusní fóra, která tak plní velmi užitečnou úlohu. S tím rozdílem, že často reflektují zkušenosti zákazníků, kteří se již "spálili".
Odpovědět

Co dělat?

Autor: Roman Srp (Romanero.srp Zavináč gmail Tečka com)
Vloženo: 07.11.2017, 19:50
Nemám problém koupit italskou verzi brejlovci stříknutou do ČD Cargo. Ale v tomhle ten motorák prostě nevidím.. sorry jako.
Odpovědět

M296.1

Autor: Petr Jacko (petrjacko7 Zavináč gmail Tečka com)
Vloženo: 07.11.2017, 20:10
Nevim jsem trochu na rozpacich.Za cenu 5690kč bych čekal více.
Odpovědět

M296.1

Autor: Malachov (malachov498 Zavináč gmail Tečka com)
Vloženo: 08.11.2017, 13:21
Pokud jde o tento model M296.1 je velmi pěkný a to mám spíše modely vyráběné ještě v ČSSR a NDR a nějaké moderní modely ho např. T478.4023 od roca a nějaké další a tak si dovolím říct to že ty fotky dost lžou jelikož jsem u tohoto brejlovce váhal jestli ano či ne, proto že fotky vyfoceny fotoaparáte za takových 20 000,- jsou prostě dokonalé, ale když ty stejné fotky vyfotíte fotoaparátem za pár šupů nebo mobilem tak se tam mohou objevit tzv. nedokonalosti které jsou zde vidět. Věřte mi mám to ozkoušeno právě na modelu od roca a vipadalo to stejně. Mám i bertu od MTB a podle fotek nic moc ale po koupi a prozkoumání je úplně dokonalá atak to může být i v tomto případě.
Odpovědět

RE: M296.1

Autor: Josef
Vloženo: 18.11.2017, 11:02
No, pokud vám nevadí několik velmi zásadních tvarových nepřesností (když zcela pomineme kvalitu provedení prototypu na fotkách), tak je jinak "model" velmi pěkný. Pak to ale není model, ale předražená hračka. Zkuste si najít fotky reálných strojů a chvilku se pozorněji dívat, zejména až si tento výrobek přinesete domů. Pokud žádný rozdíl nenajdete, gratuluji, stal jste se štastným majitelem "modelu rychlíku Vindobona", i když mu něco "málo" chybí. Přesně pro takové zákazníky je výrobek určen, takže by se zdálo, že vlastně není co řešit. Jenže je, protože takovéto pseudomodely pokřivují trh a ženou ceny skutečných modelů do závratných výšin, za necelých 6000 Kč už tento model nikdo jiný nevyrobí, proč by také měl ?
Odpovědět

M296.1

Autor: T478.3063
Vloženo: 08.11.2017, 22:51
Sedadla pro cestující modelovaná snad podle vozů 850.001 a 002? Vypadá to že ano. Tloušťka přechodového plechu bije do očí na první pohled, třípólový motor a za 5690Kč v analogu? Jak jsem na tento model s napětím čekal tak teď říkám ne.
Odpovědět

Zpracování

Autor: michal lbc
Vloženo: 09.11.2017, 00:20
Raději si počkám na jiné zbarvení, Báňa nikdy nedělá formu pro jedno zbarvení, pak to bouchá jak Baťa cvičky, s oblibou pak \\\"limitovanou edici\\\" s neznámým počtem kusů i ve třech etapách. Nutno dodat že malosériový výrobce je vídán třeba na burze o pár korun levnější ale bez kabiny strojvůdce a na bastleném podvozku a kinematice.
Odpovědět

RE: Zpracování

Autor: meky (meky123 Zavináč gmail Tečka com)
Vloženo: 09.11.2017, 08:22
To sice ano, ale od takového malovýrobce hydru mám, příprava na digital zas takový problém není a model je na pojezdu Roco. Vzhledově a kvalitou o dost výš, nemluvě o tom, že za stejnou cenu jsem si objednal konkrétní specifikaci modelu - číslo, nátěr, kde jaké popisy...
Odpovědět

M296.1

Autor: 1.kapr (1.kapr Zavináč atlas Tečka cz)
Vloženo: 09.11.2017, 15:26
Myslím, že za ušetřené peníze na tomto modelu, si radši koupím novinku 456.1 :-)
Odpovědět

RE: M296.1

Autor: Miroslav Žaža (Mir.zaza Zavináč email Tečka cz)
Vloženo: 09.11.2017, 15:54
Právě to jsem dnes učinil. M296 svoji kvalitou deklarované ceně neoodpovídá.
Odpovědět

RE: RE: M296.1

Autor: Jirka
Vloženo: 11.11.2017, 08:02
Je pravda, že ta 456 na fotkách vypadá dobře, ale myslím si, že cena je také dost přestřelená.
Odpovědět

M 296.1

Autor: burget.milan (burget.milan Zavináč seznam Tečka cz)
Vloženo: 10.11.2017, 10:29
Stačí se podívat na výsledek průzkumu "O jaký motorák HO máte zájem?" M296.1 je až na posledním místě.Když už u nás máme výrobce modelů,měli by se držet přání modelářů a to ve vlastním zájmu. Nekoupím nepříliš kvalitně udělaný model jenom proto,že je nacpaný elektronikou. a má různé světelné nebo zvukové efekty.Teď ještě budeme, bůh ví,jak dlouho čekat na přívěsné vozy. .Modeláři léta čekají na modely vozidel,které jezdily po celé republice a ne jenom Čechách a v okolí Prahy.
Odpovědět

RE: M 296.1

Autor: Jirka
Vloženo: 10.11.2017, 15:35
Řekl bych, že Berlin a Wien jsou od Prahy dost daleko. M296.1 jezdila v tomto provedení hlavně na Vindoboně, později po roce 2006 jich bylo hodně dislokováno v Brně. V tom \"okolí Prahy\" jezdily v té době M296.2 (což není tento model). Takže tahat do toho nějaké regionální vášně je trochu mimo.
Odpovědět

M 296.1

Autor: burget.milan (burget.milan Zavináč seznam Tečka cz)
Vloženo: 11.11.2017, 11:42
Ty rozdíly mezi M296.1 a M296.2 jsou mi samozřejmě známy.Vindobona byla ale k vidění opravdu hlavně v Praze.To nejsou žádné "regionální vášně". Pochybuji také o tom,že si mnoho modelářů stavělo kolejiště pro to ,aby na něm mohli jezdit zrovna s "Vindobonou",která bude mít v šestivozovém provedení skoro dva metry.Takový rychlík si na oblouku o poloměru 380 mm nechci ani představit..Těch klubovních kolejišť,která mají vhodnou délku kolejí a přiměřené poloměry oblouků,je jenom pár.Ostatní modeláři,kteří čekají na model motoráku,který byl k vidění všude-,a těch je většina (viz anketa),mají tedy opět smůlu.
Odpovědět

RE: M 296.1

Autor: Jirka
Vloženo: 11.11.2017, 15:05
M296.1 na Vindoboně bylo možno sledovat kdekoliv mezi Hřenskem (přes řeku) až do Českých Velenic naprosto stejným způsobem. V tomto směru Praha žádné privilegium neměla. Dokonce v Děčíně a Velenicích stávala občas déle než v Praze (ty imperialisty bylo třeba řádně zkontrolovat). S tím, že to není vhodný motorák pro minikolejiště souhlas, nicméně já bych potřeboval právě kompletní Vindobonu.
Odpovědět

motor

Autor: david (davmeska Zavináč seznam Tečka cz)
Vloženo: 12.11.2017, 17:17
Dobrý den, Na fotkách čela je vidět jakési vyboulení skříně v oblasti rámu. Tak nevím, zda-li je to fotoaparátem, předsériovou produkcí nebo je to malá bolístka ke skousnutí. Jinak z fotek celkem pěkné.
Odpovědět

M296.1009

Autor: bluebike (bluebike Zavináč seznam Tečka cz)
Vloženo: 22.11.2017, 15:55
Motoráček dorazil a negativistům MTB vzkazuji že jsem velmi spokojen :-) I s placaťejší střechou :-)
Odpovědět
Vložit nový komentář
Přihlášení
Speciální přání
Čadek Daniel (objednávky)
Čadek Daniel (objednávky)
E-mail: daniel.cadek Zavináč modely Tečka biz
Tel.: 733 118 205 (10-12/13-16h)
 
Dalecký Michal
Dalecký Michal
E-mail: obchod Zavináč modely Tečka biz
 

Nenašli jste zboží, které hledáte? Napište si o něj.

Kontakt:
Vaše přání:
Opište prosím text z obrázku:
captcha